Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
Sklep internetowy rolety-pila.pl udziela gwarancji na okres 24 miesięce od daty wystawienia dokumentu sprzedaży.
Zakupione produkty w sklepie internetowym rolety-pila.pl podlegają wymianie wyłącznie po uznaniu złożonej reklamacji.
Reklamację można złożyć e-mailem lub pisemnie wraz z dowodem zakupu.
Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego asortymentu.
W przypadku gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznym nie obowiązuje prawo odstąpienia od umowy ani gwarancja. Dlatego bardzo ważne jest sprawdzenie stanu opakowania przesyłki przed odebraniem jej od kuriera. W przypadku gdy opakowanie ma znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Sklep internetowy rolety-pila.pl nie ponosi odpowiedzialności:
Podstawą reklamacji nie są różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej, które to różnice mogą wynikać z innych parametrów, ustawień monitora. Jest możliwość wysłania przez sklep internetowy próbek materiałów do Państwa.
Reklamowany asortyment prosimy przesłać na swój koszt, jako paczkę ekonomiczną Poczty Polskiej na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „VERPLUS” Lucyna Kordyś , ul. Dzieci Polskich 30a, 64-920 Piła.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient otrzyma zwrot kosztów poniesionych za przesłanie reklamowanego asortymentu, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej dla paczek ekonomicznych.
Koszty nie uznanej reklamacji obciążają kupującego. Aby otrzymać z powrotem produkt należy uregulować należność za przesyłkę.
Sklep internetowy rolety-pila.pl nie odpowiada za sposób opakowania reklamowanego asortymentu oraz usterek związanych z uszkodzeniami powstałymi w wyniku przesyłki reklamowanego towaru.
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdą państwo w zakładce "regulamin".